Site Admin

Overzicht

Eigenschappen

Content Management

Snelle aanpassingen van de site met SiteWalk.

Pas uw site snel en eenvoudig aan. Bekijk uw site zoals een bezoeker dat doet - en pas direct de inhoud aan terwijl u bezig bent. Simpelweg aanwijzen, klikken en bewerken van pagina's, met indien gewenst volledige toegang tot de HTML code.

Houdt het eenduidig.

Met stijl pagina's voor de hele site, blijft de professionele huisstijl waar u voor betaald heeft bewaard op elke pagina die wordt gemaakt of bewerkt. Zie het als een fotolijst om de inhoud die u zelf aanmaakt, de professionele stijl blijft bewaard op elke pagina.

Bouw een sociaal netwerk.

Zorg dat uw organisatie niet achter blijft. Maak een onbeperkt aantal blogs, forums en RSS feeds. Houdt uw relaties op de hoogte van uw activiteiten en laat hun ideëen en opmerkingen uw organisatie verbeteren.

Bepaal wie wat mag zien.

Maak delen van uw website een beveiligde zone, en bepaal welke relaties hier met hun unieke inlognaam toegang toe krijgen. Privé informatie is blijft adequaat beveiligd. U kunt ook betaalde (abonnements)diensten verkopen aan relaties met beveiligde zones.

Blijf georganiseerd.

Gebruik standaard modules om aankondigingen te doen, reserveringen te maken, fotoportefeuilles te presenteren en veel gestelde vragen (FAQ) te beantwoorden. Met de Web App Wizard kunt u maken wat u wilt. U wordt alleen beperkt door uw eigen inventiviteit! Prictical Solutions kan u hierbij op maat ondersteunen.

« Vorige Volgende »

eCommerce

Verkoop wat u wilt.

U kunt een onbeperkt aantal producten maken en deze organiseren in meerdere catalogi. U kunt zelfs downloadbare elektronische producten verkopen.

Een meer gerichte marketing.

Iedere gebruik van uw site door een raltie wordt automatisch vastgelegd in het geïntegreerde klantbeheersysteem (CRM). Hiermee bewaart u een historie van opdrachten en acties en kunt u zelfs loyaliteitsacties opzetten op delen van uw relatiebestand. U kunt ook eenvoudig email marketing campagnes opzetten voor gesegmenteerde delen van uw relatiebestand.

Eenvoudige integratie van verzendmethodes.

Standaard wordt integratie geleverd voor UPS, DHL en FedEx hiermee kan wereldwijd bezorgd worden, u kunt ook uw eigen opties toevoegen. Biedt uw relaties diverse betaalopties, met een groeiende lijst van 'payment gateways' waarmee integratie mogelijk is (o.a. PayPal, IDEAL).

Zoekmachine vriendelijke URL's.

Zoekmachine vriendelijke URL's houdt in dat uw organisatie en uw online winkel eenvoudig gevonden kan worden. Zoek machine optimalisatie (SEO) is eenvoudig, omdat alle URL's de product- en catalogusnaam bevatten. Tevens worden er specifieke Google Sitemaps XML bestanden gemaakt voor eenvoudige indexering door zoekmachines.

Meet uw succes.

Krachtige analyse en rapportage hulpmiddelen maken het mogelijk om de populariteit van producten te bekijken, maar ook hoe vaak een winkelwagentje achtergelaten wordt en nog vele andere analyses. U weet dus exact hoe uw online winkel presteert en waarom.

« Vorige Volgende »

Relatiebeheer (CRM)

Leer uw relaties kennen.

Met een geïntegreerde relatiebeheer standaard ingebouwd wordt elke intereactie die uw relaties hebben met uw bedrijf automatisch gelogd. Op deze wijze wordt voor elke relatie een uniek profiel en historie opgebouwd waar u gebruik van kunt maken. Bestaande bestanden met relaties kunnen middels Excel spreadsheets ook worden geïmporteerd.

Bekijk uw relaties, live.

Uw online bedrijf laat live een overzicht zien van de acties van uw relaties, op uw dashboard. Wanneer een relatie een nieuwsbrief opent, een web formulier invult een produkt koopt enzovoort, dan wordt deze actie direct in uw overzicht getoond.

Maak geautomatiseerde werkstromen.

U kunt automatisch SMS en email meldingen versturen aan uw medewerkers om hen op de hoogte te stellen van belangrijke gebeurtenissen, zoals het invullen van een aanvraagformulier. Deze werkstromen kunnen bedrijfsbreed ingericht worden zodat uw online bedrijf altijd alert reageert.

Eenvoudig relatie gegevens aanpassen.

U kunt relatiegegevens eenvoudige bewerken en sorteren, allemaal vanuit een simpele centrale gebruikers interface. Bewaak en controleer aanvragen, opdrachten, toegangsrechten en abonnementen eenvoudig.

« Vorige Volgende »

Email Marketing

Gerichte, effectieve marketing.

Maak gerichte relatie lijsten gebaseerd op informatie uit andere delen van uw online bedrijf. Zoals bijvoorbeeld orderinformatie, ingediende web formulieren, forum lidmaatschap, blog commentaren en andere zaken.

Bereik iedereen.

Verstuur tot 10.000 emails per maand voor een onbeperkt aantal gepersonaliseerde email marketing campagnes. Dit betekent dat u meer relaties kunt bereiken voor minder geld. Wilt u nog meer emails versturen dan is uitbreiding mogelijk.

Automatiseer uw campagnes.

Maak een geautomatiseerde campagne, waarbij u een gepersonaliseerde en professioneel uitziende email stuurt aan potentiële of bestaande klanten. U kunt automatisch een serie nieuwsbrieven sturen op vastgestelde momenten, of koppelen aan relatie specifieke datums, zoals een verjaardag of trouwdag.

Maak een keuze uit een verzameling professionele standaard templates.

We voorzien u van een uitgebreide verzameling markt of gelegenheids specifieke templates voor email camapgnes. Allemaal volledig aanpasbaar op uw eigen behoeftes en met volledige toegang tot de HTML code. Er zijn dus maar een paar klikken met de muis nodig om een prachtige nieuwsbrief te versturen.

« Vorige Volgende »

Rapportage en analyse

Houdt uw vinger aan de pols.

Ons systeem bevat essentiele meetgegevens, statistieken en analyses om ieder aspect van uw online bedrijf inzichtelijk te maken. Het eenvoudig te gebruiken dashboard maakt het mogelijk om snelle, slimme beslissingen te nemen op basis van betrouwbare informatie.

Verspil uw tijd niet aan onnodige zaken.

Het is niet nodig om tijd te besteden aan ingewikkelde code of aanvullende rapportage modules. Het geïntegreerde rapportagesysteem bevat volledig functionele analyse mogelijkheden in het basisprodukt.

Een directie overzicht.

Neem plaats op de directiestoel. Krijg een compleet overzicht van de prestaties van uw online bedrijf met een aantal grafieken en rapporten die naar behoefte kunnen worden opgevraagd en laten zien wie uw website bezoekt en wat ze doen..

Meet, evalueer en controleer.

Als het op belangrijke beslissingen aankomt dan is juiste informatie essentieel. Ons produkt maakt het mogelijk om deze beslissingen met vertrouwen te nemen, gebaseerd op solide analyses en rapportages.

« Vorige Volgende »